niedziela, 6 lipca 2014

byle do piątku


Hola,

I tak oto dwa tygodnie za mną ;) i jutro znów poniedziałek, znów praca, choć u mnie ciężko to nazwać pracą ;P weekend minął spokojnie, wczoraj byliśmy w Madrycie, pochodziliśmy po parku, gdzie czułam się jakbym była nad morzem :D pełno knajp i ludzi w strojach kąpielowych, spokooo! I znów tak gorąco, wróciliśmy po poludniu i poszliśmy na basen.
Wieczorem rodzinka wraz z sąsiadami zrobiła piknik, było pełno jedzenia i picia, nie jestem miłośniczką jedzenia takiej późnej porze (u nich to normalne), ale w sumie zostałam zmuszona, by choć po trochu wszytkiego spróbować.
Dziś dzień leniwy, od rana śnidanie, potem HD wraz z młodszym poszli do Kościoła a następnie standardowo wszyscy na basen. I specjalnie dla mnie na lunch zrobili łososia, prawie taki sam jak w Polsce! Uwielbiam ;) był jeszcze deser, a później sjeeeesta. Położyłam sie na trochę, włączyłam serial "Na krawędzi" - nigdy wcześniej go nie oglądałam, a teraz mnie tak wciągnął! Rodzinka gdzieś wyszła, myśle że pewnie na basen :D wrócili z pewnymi ludźmi, którzy chcą wynająć mieszkanie, gdyż moja host rodzina chce się przeprowadzić aż piętro niżej, strasznie daleko ;).
Ok 20 postanowili jechać do kina, a że ja hiszpańskego nie ogarniam, to nie chciałam jechać, ale zaproponowali że w tym czasie mogę iść do galerii na zakupy. Ucieszyłam się, że w końcu bedę mogła wydać moje jakże ciężko zarobione pieniądze, a tu proszę, wszędzie REBAJAS a tu wszystkie sklepy pozamykane, poza Zarą. Nie wiem ile, ale sporo czasu tam spędziłam, ostatecznie juz zrezygnowana wyszłam tylko z jedną parą spodni. Cóż, przynajmniej pieniądze zaoszczędziłam. Może innym razem się trafią większe zakupy :D I na dodatek z godzinkę musiałam czekać na rodzinkę, więc poszłam coś zjeść ( źle się z tym czuję :p) i znalazłam wi-fi więc zadzwoniłam do Mamy i tak jakoś czas zleciał.
A film był podobno okropny, nie wnikałam w szczegóły ;)

Jeszcze kilka fotek i na dzisiaj koniec!
Pozdrawiam, J.


Zapomniałam dodać, że przejazdem zwiedziliśmy stadion
Santiago Bernabeu ;-)
:)


Galeria
               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz