środa, 2 lipca 2014

wymarzona hiszpania.

Hola,

Mam na imię Jagoda i jestem Au Pair w Hiszpanii już od 22 czerwca, niestety tylko do końca lipca. Jest to krótki pobyt, ale nie żałuję tego wyboru !
Wyjechałam z agencją HappyAuPair - polecam bardzo!
Trafiłam na super rodzinę, Hiszpanów, którzy chcą aby ich dzieci (dwójka chłopców - 8 i 10lat) polepszyły swój angielski. Tak więc z chłopakami spędzam z 6 h dziennie sam na sam, gdy skończę pracę zawsze jak mam ochotę mogę siedzieć z rodziną. Razem czytamy książki, wymyślam różne gry po angielsku, chodzimy na basen (2 min drogi od domu!), ogólnie staramy się nie nudzić!
Rodzina jest bardzo otwarta, sympatyczna, traktuje mnie jak członka rodziny. Jestem tu ponad tydzień a czuję się jakbym wiele czasu tu już spędziła. Chętnie zabierają mnie na wycieczki, pierwsza była do Madrytu, metrem ok 1 h drogi, druga na weekend do Granady - przepiękne miejsce!

Postaram sie opisać dokładniej tydzień pobytu tutaj, niestety za późno wzięłam się za pisanie bloga, nie wiem czy ktoś go przeczyta, ale chcę mieć pamiątkę dla siebie w formie pamiętnika ;)

Pozdrawiam, J.



1 komentarz:

  1. Ooo śmiesznie, pamiętam jak sama się śpieszyłam podczas wczesniejszej podróży po Hiszpanii, aby dokładnie na 22 czerwca dojechać do Madrytu :D

    OdpowiedzUsuń